ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

ابومسلم باید هر چه زودتر رضایت نامه مرا صادر کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت های بنی اسد مبنی بر انتقالش به پرسپولیس به دلیل مسائل مالی گفت: به هیچ عنوان به خاطر مسائل مالی پرسپولیس را انتخاب نکردم و دلیلم از انتخاب این تیم ،پیشرفت است.


فرانک آتسو خاطر نشان ساخت: برخلاف گفته مدیر عامل ابومسلم به خاطر پول به پرسپولیس نرفتم و هدفم از انتخاب این تیم پیشرفت است. پرسپولیس از تیم های قدرتمند ایران است که مسلما می توانم در این تیم بسیار پیشرفت کنم.
وی افزود: یکی دیگر از دلایلی که پرسپولیس را انتخاب کردم حضور این تیم در باشگاه های آسیا است و برای من حضور در این مسابقات بسیار اهمیت دارد.
مدافع سابق تیم فوتبال ابومسلم در خصوص حضور مدافعان ملی پوش در تیم پرسپولیس و رقابت با این بازیکنان گفت: برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس این تیم را اتنتخاب کرده ام و مطمئن باشید با تمام مدافعان پرسپولیس رقابت دوستانه ای خواهم داشت و فصل آینده در میان بازیکنان اصلی این تیم قرار خواهم گرفت.
آتسو با اشاره به عدم صدور رضایت نامه اش به وسیله باشگاه ابومسلم تصریح کرد: قرارداد من با این باشگاه به اتمام رسیده است و مسئولین ابومسلم موظفند رضایت نامه مرا صادر کنند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور قطبی در پرسپولیس گفت: قطبی مربی بسیار بزرگی است و او توانایی های خود را در فصل گذشتنه به اثبات رسانده است و فکر می کنم پرسپولیس بتواند با قطبی موفقیت های فصل گذشته خود را تکرار کند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/4/23 و ساعت 8:37 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 164
مجموع بازدیدها: 268901
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو